'Apple sluisde 5,8 miljard euro winst weg uit Australië'

Apple heeft in de afgelopen 12 jaar zo'n 8,9 miljard Australische dollar (5,8 miljard euro) aan winst weggesluisd uit Australië om belasting te ontwijken.
donderdag 6 maart 2014 om 08:25 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht