Apple verwijdert 181 vapingapps uit App Store na sterfgevallen
Apple heeft 181 apps die het gebruik van e-sigaretten ondersteunen verwijderd uit de App Store naar aanleiding van een Amerikaans overheidsrapport dat donderdag werd gepubliceerd. Hieruit blijkt dat de e-sigaretten al minstens 42 sterfgevallen in de Verenigde Staten hebben veroorzaakt.
vrijdag 15 november 2019 om 19:07
| Door: Nu.nl | Website