Chatbotmaker Watermelon na drie jaar weer toegelaten op WhatsApp

Het Utrechtse bedrijf Watermelon heeft na drie jaar weer toestemming om chatbots te integreren met WhatsApp, bevestigt medeoprichter Alexander Wijninga donderdag tegen NU.nl. In 2016 lag het bedrijf nog in de clinch met moederbedrijf Facebook en vroeg het onder dreiging van een rechtszaak faillissement aan.
donderdag 8 augustus 2019 om 18:45 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht