Dystopische game Cyberpunk 2077 krijgt ook multiplayeroptie

De sciencefictiongame Cyberpunk 2077 krijgt een multiplayeroptie, heeft ontwikkelaar CD PROJEKT RED woensdag bekendgemaakt via Twitter. De gamestudio gaat na onderzoek beginnen aan de ontwikkeling van een speelversie voor meerdere spelers.
woensdag 4 september 2019 om 12:51 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht