'Gewone Nederlandse burgers niets te vrezen van NSA'

De Amerikaanse president Barack Obama erkent dat het wel even gaat duren voordat hij het vertrouwen dat verloren is gegaan door de afluisterpraktijken van de Amerikaanse geheime diensten van andere landen en gewone burgers kan terug winnen.
dinsdag 25 maart 2014 om 18:55 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht