'iOS verschijnt in Ferrari, Mercedes en Volvo'

Ferrari, Mercedes en Volvo zouden tijdens de autobeurs in Genève auto's aankondigen, die uitgerust zijn met iOS.
zaterdag 1 maart 2014 om 09:01 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht