Ministerie praat met providers over bereik 112

Het ministerie van Economische Zaken gaat in gesprek met de aanbieders van mobiele telefonie over problemen met het noodnummer 112.
woensdag 2 april 2014 om 17:03 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht