Nog 40.000 verouderde Windows XP-pc's bij ministeries
Bij de Rijksoverheid zijn momenteel nog zo'n 40.000 werkplekken waar gebruik wordt gemaakt van het verouderde en vanaf april onveilige Windows XP. Er wordt wel verlengde ondersteuning afgenomen bij Microsoft.
dinsdag 18 maart 2014 om 16:56
| Door: Nu.nl | Website