Nokia brengt klaptelefoon terug met WhatsApp en Snake
Nokia komt deze maand terug met een klassieker: de klaptelefoon. Spelletjes zoals Snake staan nog steeds op het toestel, maar nieuw is dat het toestel nu ook 4G ondersteunt. Dat betekent dat je via een T9-toetsenbord ook kunt whatsappen en facebooken. NU.nl is op de IFA in Berlijn en test de telefoon.
zaterdag 7 september 2019 om 09:43
| Door: Nu.nl | Website