Pentagon stopt met gebruik floppy's in nucleaire raketbasis
Het Amerikaanse leger gebruikt geen floppydisks meer in een IBM-computer uit de jaren zeventig waarmee onder meer nucleaire aanvallen aangestuurd kunnen worden, meldt luitenant-kolonel Jason Rossi in gesprek met C4ISRNET.
vrijdag 18 oktober 2019 om 19:24
| Door: Nu.nl | Website