Verlies voor Ziggo ondanks groter aantal internetklanten

Ziggo heeft het aantal klanten dat vast internet afneemt, zien groeien. In het eerste kwartaal van 2014 kromp wel het aantal mensen dat tv kijkt via Ziggo en draaide het bedrijf verlies.
woensdag 16 april 2014 om 11:20 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht