Wifinetwerk betrapt studenten die racistische graffiti plaatsten

Vier studenten in het Amerikaanse Glenelg zijn betrapt bij het spuiten van racistische graffiti op een schoolgebouw, doordat hun smartphones op het moment van het delict automatisch verbonden met het wifinetwerk van de school.
woensdag 10 juli 2019 om 09:08 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht