'Apple praat met Amerikaanse kabelaar over streaming tv-dienst'

Apple is in gesprek met de Amerikaanse kabelaar Comcast over een streaming tv-dienst die werkt met een settopbox van het bedrijf.
maandag 24 maart 2014 om 06:48 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht