'Motorola brengt in derde kwartaal phablet uit'

Motorola brengt mogelijk een phablet uit in het derde kwartaal van het jaar.
maandag 24 maart 2014 om 07:02 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht